Дефиниција |
Наставна метода у којој наставник представља информације полазницима користећи визуелна наставна средства. Ова наставна метода представља комбинацију вербалног излагања и употребе визуелних наставних средстава. Презентација, као и предавање, је врло ефикасна за преношење знања великим групама полазника. Оно што јеразликује од традиционалних метода је употреба визуелних наставних средстава,почев од унапред припремљених флип-чартова до најновије технологије, као што су PowerPoint презентације. Дакле, ова атрактивна наставна метода је заснована на мулти-сензорном учењу које повећава ретенцију. |
Шта |
Теоријски аспект наставног садржаја |
Како |
Вербалним представљањем наставног садржаја полазницима, коришћењем визуелних наставних средстава. |
Коме |
Полазницима који су склони апстрактном учењу (активисти, мислиоци, теоретичари и прагматичари) |
Предности |
- Успешна са великим групама полазника
- Ћела група је усредсређена на исту ствар
- Може се комбиновати са другим методама
- Веома атрактивна и допадљива
- Мулти-сензорно учење
|
Недостаци |
- Комуникација се одвија само у једном смеру
- Полазници могу бити пасивни
- Полазнике више интересују наставна средства од самог садржаја
- Потребан је детаљан план и припрема
- Скупа опрема
- Наставник мора да увежба употребу визуелних наставних средстава
|
|
|