Дефиниција |
Наставна метода у којој наставник усмено излаже садржај активно укључујући полазнике у наставу. За разлику од традиционалног предавања, карактеристика ове методе је размена информација између наставника и полазника па чак и између самих полазника. Ова метода активно укључује полазнике у процес учења (активно учење и повратна информација). |
Шта |
Теоријски аспект наставног садржаја |
Како |
Вербалним преношењем наставног садржаја, постављањем питања полазницима да би их укључили у наставу |
Коме |
Полазницима који су склони апстрактном учењу (мислиоци и теоретичари) |
Предности |
- Брза
- Лако се планира и припрема
- Лакше је организовати време
- Успешна са великим групама полазника
- Захтева свега неколико ресурса
- Економична
- Може да се комбинује са другим методама
- Група међусобно сарађује у раду на истој теми
|
Недостаци |
- Може да буде досадно или сувопарно
- Тешко се одржава пажња полазника
- Слаба ретенција изложеног
- Не може да се употреби за подучавање вештина
|
|
|