Дефиниција |
Наставна метода чијом применом настаје велики број идеја на основу којих се организује кратка дискусија. Ова метода је преузета са курсева за менаџмент који се баве решавањем проблема. У настави, применом ове методе, ствара се подстицајна и активна атмосфера. |
Шта |
Теоријски аспект наставног садржаја |
Како |
Наставник ће: 1. представити тему тако даје полазници разумеју; 2. подстицати полазнике да кажу кључне реци које ће записати без критике и цензуре; 3. класификовати кључне реци у категорије и организовати дискусију којом би се дошло до могућих решења |
Коме |
Полазницима који су склони апстрактном учењу и боље уче примањем повратне информације (активисти, теоретичари, мислиоци и прагматичари) |
Предности |
- Одржава интересовање и активност полазника
- Ослања се на знање и искуство полазника
- Долази се до необичних решења
- Креативна
- Потребно свега неколико ресурса
|
Недостаци |
- Захтевна
- Кратко траје
- Неки од полазника не учествују
| |
|